Czasem tracisz wszystko tylko po to aby otworzyć się na nowo i zobaczyć, że to co ci zostało, stało się twoim całym światem...

niedziela, 16 czerwca 2013

Kim jest prawdziwy ja?

Hej :) Co o mnie? Hmn.. dużo by pisać. W sensie wszystko i nic.
Inaczej, to mój drugi blog. Zakładam go, ponieważ naszła mnie myśl na opublikowanie mojego opowiadania, które piszę od 2010 roku, sama dla siebie. To opowiadanie będzie o dość sporej grupie ludzi (spójrzcie w bohaterów) i pisane będzie o codziennych sprawach, problemach. Postacie mają charakter nadany przeze mnie, gdzie niegdzie mogą pojawiać się błędy dotyczące faktów, a to dlatego, że pisząc te opowiadanie kierowałam się własnymi odczuciami, a nie suchymi faktami.
Osobiście ta historia dużo dla mnie znaczy, dlatego nie będę spamować notkami typu "Dodałam posta!" - nie umiem tak, nie lubię się narzucać. Chcesz to czytaj. Było by mi bardzo miło, a jeżeli już tutaj jesteś to napisz w komentarzu jedno słowo - od tak żebym wiedziała.
Tutaj macie więcej informacji o mnie :)

To.. myślę, że na tą chwilę to tyle.
Pa :)

1 komentarz:

  1. Wow co ja znalazłam. Wchodzę sobie na twój profil już z nudów, bo dostaję schizofrenii przez to, że nie ma Cię już od tygodnia i zero kontaktu z tobą, oprócz komentarzy na moim blogu. No i tak sobie wchodzę z nadzieją, że może masz jeszcze inne blogi, o których ja nie wiem, no bo wiadomo jestem do tyłu... A ty wspominałaś, że piszesz ich kilka, więc wiesz, ja tam nigdy nie wiem. A tu łup nowy blog i taki zaciesz co to jest, może jakieś ślady twojego życia są tutaj zapisane, no i są. Kim jestem prawdziwy ja ? Już z tytułu brzmi ciekawie, więc nie mogę doczekać się pierwszego posta. No i gdzie są bohaterzy ? Pewnie dodasz, więc muszę jeszcze poczekać trochę. Jestem ciekawa całości, co wymyśliła Twoja genialna wyobraźnia, więc...
    Do kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń